storaapor

Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Niall c:<3

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i

Dubai, alltså 3 h före.

Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp 

från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är

ett ställe och där ska man typ kolla på konstiga fiskar ?.. XD

Aså på vår skola är'e så att man ska åka bort till ngt annat land så får man en

uppgift som man ska genomföra (: så jag .. elr jag o min kompis ska typ ta kort på

olika fiskar och sedan leta fakta ?.. men det heter ngt med akvarium xD

Men sök på: Dubai Akvarium.

Då kommer det väl upp några bilder där vi kommer vara.

Dagens låt:


Ni vet Niall i One direction.. han e ju känd för att vara rolig o sjunga.

Han försöker att vara badboy .. aa, tuff osv ..fast han kan liksom nt vara

badboy för han e ju One directions roligaste :D Här kommer en as söt/rolig

video på Niall:



// Narnia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:46


Hejj på er :') Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt roligt o.o' För vi har fått göra teacknad film idag, elr det var nt första gången.. för i 6:an gjorde vi oxå en och den fick vara mellan 20-30 sek. Den här gången fick vi högst g...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards