storaapor

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Hemma igen

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia <3 ;* Aså vet ni vad som är konstigt? När Jag har skor på mig så kan Jag gå helt vanligt , men när Jag nt har så kan Jag nt o.o Jag kunde till och med spela fotboll i Skolan Idag (: Aså ni tkr ksk att det är konstigt att spela fotboll på vintern ? Men typ alla i vår Skola gör de , Aså nt tjejerna men ganska många killar gör de , elr klasser men whatever . vi hade också idrott i Skolan idaa , vi spelade innebandy (; Jag var med (: Jag gjorde 3 mål och 4 assist på 4 5 minuters matcher (Tror Jag xD ) (: Men Aså om ni tkr att Jag typ skriver Stor bokstav mitt i en mening , så är de för att Jag bloggar på ipaden och den typ sätter det automatiskt Ibland , bara så ni veet , men hejdååå // Kappe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:46


Hejj på er :') Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt roligt o.o' För vi har fått göra teacknad film idag, elr det var nt första gången.. för i 6:an gjorde vi oxå en och den fick vara mellan 20-30 sek. Den här gången fick vi högst g...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards