storaapor

Alla inlägg under december 2012

Av storaapor - 31 december 2012 21:45

Hejj! Hoppas att ni har den roligt ^^

Jag har det väl okejj.. vi sitter här och kollar på en barnfilm ' Robin Hood ', elr aa..

det var ju småbarnen som fick välja film (;

Kappe skrev aldrig vart han skulle åka ngtstans så jag tror att jag får säga de ? xd

Elr jag frågade hnm.. men han har säkert gått o lagt sig och då tror nt jag att

han loggar in inom 4 h ;D För jag är en sån här människa som nt kan vänta .. elr

snarare dålig tålamod ( fattar ni? o.o' xD ) Han ska åka till spanien.. ;D

Jaa..... Nu vet ni o.o

Jag o Kappe tänkte börja med ' dagens låt ', jag tror att alla vet vad det är för dom

som nt vet: det är när man lägger upp låt varje dag (: elr ' dagens låt '

Ibland kanske vi lägger upp en låt för att det kkn händer ngt roligt i videon osv ... ni förstår

säkert ;)

 

I min förra blogg så la jag upp på hur tabellerna såg ut varannan vecka i Elitserien

och Allsvenskan o jag tänkte göra det i den här bloggen oxå. Här kommer tabellerna

och dagens låt:

 

   

 



Men nu ska det sjungas med min kusin (: Hejdåå alla underbara läsare   // Narnia

 

Av storaapor - 31 december 2012 20:35

Jag tänker bara göra ett snabbt inlägg , för Jag mst säga några viktiga saker åt er o.o aså imorron åker jag bort.. Kmr vara borta i 1 v.. Kmr KANSKE blogga när Jag är borta.. Men hade igt inget annat att skriva , bara gott nytt år till alla :'D Hoppas ni har det kul för Jag har det nt direkt >.< Mst typ packa och så mst jag nog också gå och lägga mig , för mst typ vakna 3-4 tiden o.o men aså ett gott nytt år åt er alla <3 //Kappe

Av storaapor - 31 december 2012 17:47

Hejj ! Nu har några gäster anlänt och jag hinner nog blogga innan fler kommer (:

Jaa o.o' .. här sitter jag med småbarn vid 4-8 år runt mig. Aså 9 barn under

10 år kommer vara hos oss idag.. komemr bli as jobbig :c Jag gillar barn, nt på det

sättet -.-' Men ni fattar säkert (; Men ni vet säkert hur dom håller på 

med äldre ' barn ' ;D

 

Hoppas att ni gillar headern, tkr själv att den blev ganska bra. Trodde nt att

den skulle bli bra.. o.o 

Men nu får ni ha det gött för jag ska vara lite mer socialre med dom andra ;D Hejdåå ^^ 

Gott nytt år 

                     //Narnia

Av storaapor - 31 december 2012 11:32

Godmorgon på er (: Hoppas att ni har sovit gott för det har jag ^^ Aså jag drömde

typ världens bästa drömt o.o'

Det började med att jag, min familj och några kompisar skulle gå till badhuset o jag

kom ut sist från duschen o det var proppfullt i basängen så jag gick tillbaka till

omklädningsrummet, men jag gick in på killarnas då ? xd Eh..aså den var konstig C:

Aså jag hade drömt en dröm förr som har upprepas ganska månda ggr..

de är jätteläskigt :c Nt att den upprepas men det är läskiga

män som jagar mig på arlanda in i en skog till en bro

och sedan till ett hus ? o.o' hahah.. ?

Och den drömen kom in i min dröm?.. och när jag var inne

i huset så kom ONE DIRECTION ♥♥ när vi stog och åt varmkorv O.O

Louis hade gömt sig på altanen så jag gick ut och kramade hnm o sa att jag älskade hnm

och han kramade tillbaka 8D Fast det var bara en dröm  

Men några av mina drömmar har faktiskt gått i upplevelse ;D


Igt.. vet nt jag om ni fattade ngt det jag skrev? XD

Just nu sitter jag hemma själv med brosan o lillasyrran för mamma, pappa, kalle, 

julia är och handlar. Dom andra är väl ute ngtstans ;D

Lite senare på dagen kommer min kille och hans familj, dom ska fira nyår med

oss.. tror att några till ska komma men vet nt vilka (; Aså min mamma och hans mamma

har kännt varandra i snart 30 år O.O det e ju nt mke :'P

Jag lovar att headern kommer upp idag ! För skulle ha gjort det igår men gjorde

det aldrig :@

På msp har jag gjort en ganska ny artbook som heter ' HOCKEEEEEEY !!! 8D '

Det är typ en ' omröstning ' om dom populäraste hockeylagen i Elitserien och

Allsvenskan. Ni får gärna trycka på gilla knappen och sedan kommentera (:


 

Aså jag får så lite likes på mina artbook :C Jag vet att jag har många

hockeyintresserade vänner på msp men dom har typ förändras o snackar aldrig

om hockey längre :( Såå.. om du läser detta och gillar o snacka om hockey bli min

vän om du nt är det redan =)


Okej.. det där lät lite barnsligt men whatever :'D

Nu ska jag typ städa och så..jag bloggar mer senare, bye ! ;D  // Narnia

Av storaapor - 29 december 2012 20:15

Hejj, Narnia gjord också ett inlägg nyss (: men nu ska Jag också göra ett ;D Och det ska vara typ fakta om miig .. Jag vet att narnias inlägg handlande om samma sak men whatever (; Namn (irl) :KasperÅlder: 12 år Längd:Ca 149 cmFavorit färg:GrönIntressen/hobbyer:Hockey och fotboll Msp namn:Kappe1995 Tjej på msp:Narnia000 <3 (som ni ksk redan veet)Bästavänner på msp:!LOVELY_GIRL! (Söker 2 till så fråga på bara (; )Lvl: 12Öhmm just nu kommer Jag nt på ngt annat att skriva så det här får duga ... //Kappe

Av storaapor - 29 december 2012 19:34

Heej ;D

Joo.. header kommer kanske upp imorrn ist .. för jag e nt klar och den mst bli bra x)

och jag har nt så mke tid för jag har en lista jag ska göra varje dag .. tex:

 

10.15: äta frukost.

10.45: borsta tänderna.

10.55: klä på mig.

 

Osv.. aså jag mst göra de annars mår jag liksom nt bra o.o' Det där lät lite weird men

aja (: Fast om jag är hos en kompis elr liknande, gör jag nt de.. elr om kompisen är

hos mig :'P Om det är hockey/fotboll på tv som jag vill kolla på så följer jag nt

listan i 3 h elr 90 min ;D

Påtal om hockey så har jag en kusin i Färjestad och en i

bik karlskoga (Elitserien o Allsvenskan) :'D Och deras kusin spelar i Frölunda..aså :'o

Min kusins kusin spelar i Frölunda och heter Fredrik Karlsson?

Fast jag vet nt om han spelar i Elit längre O.O xD Nu undrar ni säkert.. ' tänker

hon aldrig säga vad hennes kusiner heter?' joo.. de tänkte jag berätta nu ^^............................

Christian berglund (fbk) och Carl berglund (bik) o båda har lika nr ' 71 '

 

Vrf berättar jag de ens? c: Joo.. för att ni ska få veta lite mer om miig 8D

Lite fakta bara för att:

 

Namn: Emma.

Ålder: 14.

Längd: 1.62 cm

Fritidsaktiviteter: Hockey, fotboll, teater o sång.

Favorit färg: Grön o blå ^^

Favorit band: One direction <3

Mspnamn: Narnia000

Level: 17

Kille: Kappe1995  ;)

Bffs: Bästa hund, Lukas-moviestar, Napoleon Nr 1

Djur: 3 st 

 

Aoo.. men jag ska typ .. o.o ?.. men nu ska jag fortsätta på header så ni får ha det gött

alla läsare    

           // Narnia

Av storaapor - 28 december 2012 22:44

Hejj och välkomna till min (Narnia000) och Kappe1995s blogg ;D

I den här bloggen kommer det mesta handla om msp för det är en msp blogg ? xd

Jaa.. o.o' kommer nt riktigt på ngt jag kan skriva så jag ' säger ', hoppas att ni gillar

bloggen och följer den ^^ Header kommer imorrn :D 

 

     // Narnia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards