storaapor

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Skämmer ut sig ..

Av storaapor - 7 januari 2013 20:50

Hejj på er (:

För typ 2 h sedan kom jag hem från hockeyn. Det var Färjestad mot Örebro.. nt 

Elitserien ;) Fast Öre spelar nt ens i Elit ;D

Färjestad vann i straffar o det blev 4-3.

För dom som nt vet så kör man tre perioder och om det lika i slutet så blir'e 

förlängning och om ingen gör mål på 5 min, blir det straffar ;D

Har precis kollat klart på typ ett program på tv o det handlade om fotboll.. aså det var 

årets bästa fotbollsspelare, både män o kvinnor, den bästa tränaren i fifa osv.. ;D

Årets bästa manliga fotbollsspelare blev Messi o kvinliga vet jag nt vad hon heter :'P

Aså mitt årstider sims kommer om ca. 1 v -.-' Orkar nt vänta ! Jävla lång 

tid det ska ta och skicka ett skiv ... ? .. xd Men aja.. sånt får man leva med ;)

 

Jag har märkt att det blir rätt så mke bloggande om irl och mindre om msp ..

Men det finns ju typ inget att skriva om msp ? .. 

Jag hatar verkligen .. aså ' kolla mina filmer, annars slutar jag. Gilla min

artbook om du vill veta vem du gillar/är kär i '

Aså man skämmer ju ut sig .. på ett spel .. xd 

Jag har gjorde en sån artbook förra året i juni .. men jag ångrade mig de jävligt mke..

Fast jag mst göra de så det kommer väl ut på bloggen någon dag o.o Nu undrar

ni säkert vad jag snackar om.. 

Men jag gjorde en artbook där det stog ' Om 200 gillar så ska jag lägga ut

en video där jag sjunger '.. och jaa.. c: Det blev lite fler likes .. men jag lovar att den

videon kommer ut någon dag (: Fast jag vet nt om jag ska visa mig >.<..

Nu loggar Kappe in så ska chatta med hnm nu ;* Hejdåå ;D 

Dagens låt:

 



// Narnia

 
 
Amli! :'D

Amli! :'D

7 januari 2013 22:28

Hejj på er :'D ville bah säga att er blogg är jätte bra! //amliwal

http://www.movieamli.bloggplatsen.se

storaapor

7 januari 2013 23:09

Naw, tack :) Din är oxå jätte bra ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards