storaapor

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Eight below ♥♥

Av storaapor - 8 januari 2013 14:12

Hejj, efter mitt inlägg igår kväll så spelade jag på spela.se och då

körde jag mot en som var 32 år o kom från italien o.o' aså 32 år? ..

Det är som att min kusin skulle spela på spela.se, men han var faktiskt schysst fast

ibland kunde han vara lite skum xd..

Men igår så skrev ju jag om ' tiggare ', om ni vill läsa det inlägget så dra ner ;)

En tjej på msp skriver såhär hela tiden i sin vgd-ruta ' Se mina filmer, se min

nya film ' .. jättei irriterade och nu bah:

 


Aså ni mst väl hålla med att hon ryker direkt ?.. o.o'

För om ni nt tror mig kan ju ni kolla hennes väg, kortfilmer och ' kolla mina filmer '

hela jävla vägen ner ._.

Och om du Maddeni ser det här så menar jag inget illa, tycker bara att det

är lite fel att skriva så i sin egen vgd-ruta när man själv är en .. ♥

Imorgon är'e skola igen .. och ja.. då ska man upp kl.6.00 :D Är sjuk taggad

att gå upp då 8D Elr nt .. aså vrf kunde man nt veta allting när

man föddes så slipper man gå i skolan ? Fast då skulle ju man knappt ha

några vänner :'o För man träffar ju typ alla där (: Elr nt jag ._. men whatever ;D

Nu sitter jag, lukas o mina småsyskon o kollar på en sorlig hund film o.o

Aså hundar dör o skadas för det är typ slädhundar som bor i antarktiskt och dom

ska hjälpa en farbror att hitta en sten och sedan ska dom som tar hand om hundarna

och farbrorn åka till en stad som ligger i ? .. och då lämnar dom hundarna kvar

i antarktiskt och dom som flyger till ?.. kan nt flyga tillbaka o hämta hundarna

för att det är en storm i typ 982374892 dagar (: Men den är sorligt ;(

Ni som vill se den: http://www.swefilmer.com/eight-below-2006/eight-below-2006-video_9787b600d.html


Nu berättade jag typ en del om filmen .. men aja .. 0.0

Dagens låt:


// Narnia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards