storaapor

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Godnatt? ..xd

Av storaapor - 7 januari 2013 23:10

Halloj på er som är vakna.. klockan är nu 23.10 jag är nt så trött.

Vaknade ca 11.00 idag så .. o.o' Det är nt så sent tkr jag .. xd

Men jag ska nog sluta o vända på dygnet nu för skolan börjar på onsdag och då tkr

nog jag att man ska vara pigg på morgonen annars är ju man trött hela dagen ?


Veet nii ! 8D One directions nya musik video är ute ' kiss you ', det är typ

rolig ? xd Jag tycker iaf de (;

Aså den skulle igt komma ut förra året, men den kom ut i år ist.. aså den kom ut

tidigare för den skulle komma ut den 17 Jan. Fast man ska ju vara glad att den 

kom ut tidigare ;D Lol.. vet nt om ni fattade det jag nyss skrev ;D

För dom som vill se videon: http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO?feature=watch&ytsession=KDYZkvCEGKxfwwYA7kdBC68UyV88aw2CwSTSgCNHZ8jJ2_uPIPy4lhAr3ngwsdbVeMapaZcf-5ucxZzZedIZsHxSkDC4uoeOkHpRKoishyIIkeVn6kb4-cZJxEfRN0ogYCvBqwyKf_pGE4zRFfLbvZY3-oHHxrTGZNkRnpIqpqlVZVPHBA4kUZ6h-G04PiWLcEDPoDPlfwIi2p3UFjfnWkqP1zzQ5BrezuI4EHOIaDs

MSnZDyoKn_Pi8Rv1itrfZv1t8KsLTr9slUI


Kan nt hitta den riktiga videon på youtube så ni får klicka på länken .. aså min

kompis länkade den på fb o.o..  man hittar väl den någonstans på youtube, men

min vän hittade den på en kanal på youtube.. tror att ni fattar? x)

Nästa helg ska jag på en cup med mitt hockeylag, tror att jag kommer dö ._.

Mina ben skakade as mke i fredags när vi hade hockeyträning.. bara för att jag nt

hade åkit skridskor på 5 v xD Aså lol..men vi får se hur det går på

onsdag (: Och helgen efter ska några i vår lag på ett läger.. och jag ska

följa med .. fast som tur är det bara 3 ispass och resten snack om hur man

kan spela bätter hockey.

Imorrn äre Färjestad-Växjö kl.19.00 och dom som undrar vart jag får all

info så klicka på dom här länkarna:


http://www.hockeyligan.se/

http://www.sport.nu/


Sen finns ju det en färjestad sida, men den kan ju ni trycka längst upp på om

ni trycker på länken ' hockeyligan.se '

Men det finns fler sidor jag brukar gå in o kolla på men det finns på min andra

dator o jag kommer nt ihåg vad dom heter ..  

Nu sitter jag o chattar med Kappe o musik (: Undrar om han ska lägga sig snart för

planet går imorgon bitti ? .. o.o Men jag bloggar mer imorrn (: Jag har tid

imorrn för jag ska vara hemma med mina småsykon.. 2 st som är 2 år

en som 4 år, jag har 3 st äldre syskon, men ingen kommer vara hemma imorrn -.-'

Tror att jag kommer greja det, men vi får se o.o' Annars är'e bara o ringa

en kompis som bor några hus bort. Han är alltid hemma om han nt ska göra

något speciellt, men hejdåå ^^ ♥


                          // Narnia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards