storaapor

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

Godkväll ^^

Av storaapor - 5 januari 2013 18:05

Godkväll på er (: Sa godkväll för att det har blivit lite uttjatat o säga ' heejj ' varje

gång på ett inläggs början (;

Hockeymatcherna var väl som vanligt o kolla på. Känndes som att tjejerna körde 

bättre än killarna i Allsvenskan o.o' Aså dom åkte typ mer skridskor..

Jätteduktiga var dom iaf ;D Fast det var ju sveriges bästa dam-juniorer så det var nt 

så konstigt ^^ Min första hockeymatch på länge är på tisdag.. tror att jag kommer

göra illa axeln igen men whatever 8D Idag är'e Färjestad mot Luleå. Hoppas att Salak

håller sin sjätte nolla mot Luleå denna säsong <3.. Färjestads nya målvak (Alexander

Salak) har varit med i Elitserien minst av alla målvakter och är den bästa målvakten

i Elitserien ((:

Just sitter jag o dunkar musik i hörlurarna o chattar med Kappe ;*

Aså idag när vi skulle gå hem från ishallen så skulle vi gå igenom en skog för annars

måste vi gå runt alla kvarter och då tar det typ +10 min att gå hem.

Det var rätt så mörkt i skogen, aså man såg ju lite.. och då så gick vi där. Då ser jag

ngt röra sig i skogen, jag typ tog tag i min kusin och hon undrar ju såklart vrf jag

tog tag i henne så jag pekade där dom läskiga rörliga ? som visades sig vara några

gammla klasskamreter till mig -.-'

Och dom var lite förvånade att jag var kusin till en tjej i 6:an som dom brukar spela

hockey med på fritiden .. xD Faktiskt.. så visste nt jag att min kusin hängde med

några killar i 14-15 års-åldern xP

Här kommer lite låttipsar, iaf att ni nt kommer på ngt o lyssna på (: Aså det är

dom bästa låtarna 2011.. elr alla låtarna gillar jag nt i den videon men ..vissa o.o'

Hela låtarna spelas nt klart för det e typ låttipsar i den videon. Vet nt om ni

fattar men jag hoppas de (;




// Narnia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards