storaapor

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

You mad bro? o.o'

Av storaapor - 9 januari 2013 20:46

Hejj på er :')

Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt roligt o.o'

För vi har fått göra teacknad film idag, elr det var nt första gången..

för i 6:an gjorde vi oxå en och den fick vara mellan 20-30 sek. Den här gången

fick vi högst göra i 5 min ^^ Det tar ungefär att göra en teckad film mellan 1-2 h..

För en sek så mst man ta 12 bilder.. elr ni som nt fattar kommer göra det ngn 

gång i skolan såå ;D

Man blev indelade i grupper och jag fick vara med Adina, Julia, Marcus och Emil och 

vår film blev as grym  Det handlade om en gubbe som skulle plocka äpplen i 

sin trädgård och då så kommer en bil körade in på gåren o körde på hnm xD

Sedan sprutar den ut blod och bilen kör iväg c: 

Idag har jag jag varit på teater och sedan på hockeyträning fast det blev ingen

hockeyträning >.< för att b-laget skulle ha match och det har nt brosan sagt ngt

till mig (han spelar i b-laget).. och dom tog våran träningstid om ni nt förstod de xD

Våra tränare visste nt att dom hade match så .. o.o jag o min kompis

hade skyndat oss till hockeyn för vi slutade lite senare på teatern :c

Men såna studer kommer in i livet ibland ^^ Dagens låt:

 

 

Visste ni att Justin Bieber hade frågat Niall i One direction om han ville vara med

o musik videon ' Beauty in the beat ', men det ville nt Niall för att han 

tyckte att Nicki Minaj var läskig o.O Aså HAHAHAH :D

När 1Ds nya 3D film kommer ut så kommer vi få se Niall med en kamera på magen 

och ni vet låten ' Rock me ', då sjunger ju Liam ' Do you remember summer 09 '..

Aså då hände de? Ni fattar nt men vissa vet kanske ?.. fast alla directioner vet

ju vad som hände i sommras år 09.. hehehe..  och Zayn fyller år snart !! <3 

Den 12 jan och då ska alla directioner skriva ' Grattis Zayn Malik :D <3 ' i sina

vgd-rutor på msp (: Fast ni får skriva det på skype/fb/twitter/instagram osv oxå.

Men vi kommer ha prov om typ 4 v och då ska man skriva om ngt som tex. ett land, en

fotbollspelare, en stad, en speciell byggnad osv..

Då kommer ju jag lungt o skriva om Christian Berglund (min kusin), fast vet ju

det mesta om hnm, men ska typ fråga när han började spela hockey osv .. och

hans lillebror Niklas (min kusin xd) har Peter Fossberg's gamla hockey tröja i

sitt rum ;D Fast Christian fick typ den tröjan av Foppa och sedan gav den till Niklas..

Peter har också skrivit sin autograf på tröjan ^^ Jag har sett det med

mina egna ögon >) 

Här kommer det en liten bild jag har fixad/gjort, det är en bild på min o irl syrras

msp gubbar. Blev faktiskt rätt så nöjd. Fast hon spelar nt länge för hon fyller

liksom 16 i år så jag får vara inne på den ist, men jag är knappt inne på de xP

Men nu ska jag chatta med Kappe ;* Hejdåå alla läsare   

 

 

 

// Narnia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storaapor - 7 april 2013 20:07

Fuck you Emma gå och häng dig du suger Lukas kuk jävla bitchiga lesbo...

Av storaapor - 17 januari 2013 06:58

Godmorgon på er alla i sverige ^^ klockan är 10.20 här i Dubai, alltså 3 h före. Nu sitter jag här med min kompis på hotellrummet o har precis kommit upp  från frukosten :D idag ska vi till ? .. aså jag vet nt vad det heter :c Men det är ett ...

:'D

Av storaapor - 15 januari 2013 15:11


Hejj på er (:  Nu sitter jag här vid poolen med min kompis o bloggar ? xD Förlåt att vi nt har upptaterat bloggen på några dagar.. fast jag vet nt riktigt vrf nt Kappe har bloggat dom här dagarna o.o Igår var jag och shoppa o det var rätt så ...

Av storaapor - 11 januari 2013 19:20

Heii 8D Igår så vann Färjestad mot Hv71 med 7-4 (: Aså Färje fick 10 min utvisning och då gjorde färjestad 3 elr 4 mål (?) på dom minuterna.. fast Hv drar till sig typ ca. 5 utvisningar på dom 10 min:erna xd Fast domarn sög ju .. -.-' Han gav ...

Av storaapor - 9 januari 2013 20:54

Heej allihop! Nu är Jag Hemma igen (: Idag har Jag varit i Skolan och gjort en massa läxor D: Det var en normal skoldag , tråkig . men nu är Jag klar med läxorna (: Just nu chattar Jag med Narnia ...

Presentation


Hejj, välkommna
till vår blogg.
I den här
bloggen kommer
det mesta handla om msp och lite irl för hoppningsvis ^^
Hoppas att ni gillar bloggen och kommer följa den ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards